Dlaczego nie dotarła do mnie wiadomość e-mail z danymi do konta?
Jeśli nie dotarła do Ciebie wiadomość z ID użytkownika oraz linkiem aktywacyjnym od nadawcy "PRO Speed Test" o temacie "Aktywacja i dane konta użytkownika", wykonaj następujące kroki:
- w pierwszej kolejności sprawdź, czy podałeś prawidłowy (istniejący) adres e-mail, do którego masz dostęp,
- sprawdź, czy Twoja skrzynka pocztowa nie jest przepełniona,
- sprawdź, czy wiadomość nie trafiła do folderu SPAM w Twojej skrzynce pocztowej,
- sprawdź, czy wiadomość nie trafiła automatycznie do tzw. "inteligentnych" folderów w Twojej skrzynce pocztowej,
- spróbuj ponownie zarejestrować konto; jeśli system zgłasza, że konto z Twoim adresem e-mail jest już zarejestrowane, wyślij ponownie link aktywacyjny,
- w przypadku dalszych problemów, skontaktuj się z nami i opisz krótko ten problem.